mercoledì 11 aprile 2018

Ciocolatiu peste roscat

Cărți beletristică My rating: of stars Descriere oficială Peste. Am mare nevoie sa ajutor si apelez la voi cu speranta ca cineva imi va da un sfat. HELP - Frumusete Stil - Forum.

Si eu sunt roscata si vreau sa ma vopsesc cu o culoare caramel-ciocolatiu,ceva asemanator si imi este frica de acelasi lucru:sa nu-mi iasa prea . MA VOPSESC ROSCAT DE ANI , SI AS DORI SA-MI SCHIMB CULOAREA - FARA A FI DECOLORATA, PT. VOI VEDEA PESTE ZILE MERG, VA PUP ! Nici nu te gandi la acesta varianta daca ai parul vopsit roscat sau brunet.

De la ciocolatiu pana la blond deschis (ca mierea), acesta nuanta confera foarte multa. Intrebarea mea este daca peste aceasta culoare ar prinde un saten inchis? Hello, m-am vopsit acum luni cu rosu rubiniu de la Palette, si acum as vrea sa ma fac blonda fara decolorare, vreau sa incerc sa ma vopsesc . Vreau sa ma vopsesc roscat-ciocolatiu! Cum pot ajunge de la negru intens (vopsit) la saten deschis. Am si eu o dilema si daca a incercat cineva, va rog frumos sa-mi dati si mie un sfat.


Sunt vopsita roscat, un roscat rubin, deci destul . Fara decolorare pe par a prins un roscat inchis care nu mi-a placut. Am ales un ciocolatiu, frumos la inceput, dar care in timp a devenit roscat. Incearca neaparat la Liza, eu o sa merg la ea, chiar daca mi-e peste mana.


Dacă aplicăm vopsea în nuanța de blon peste șaten, nu vom obține.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Post più popolari